Rabu, 17 Februari 2010


راغب علامة - يالله يا شباب - يالله يا شبابيالله يالله يالله يالله يا شباب يالله يالله لنغني يا شبـــابحبيبــــــــــي ... حبيبــــــــــــيجايه انا جايه ع جناح العصافيرطاير انا طاير لعيونك بدي طيــرواكتبلك أحــــلى الأغــــــــــــانيوخبيــــــــــكي بعيـوني تتنـــاميوضمــــــــــك بين إيـــدي وطيــرعيونــــــك غنية بغنيها ليل نهارونظراتك سحرية بتخليني محتارسميتك أحـــــــلى الأســــــــــاميوكملتـــــــــي حروف المعـــــانيوبحبـــــــــك يا حيـــــــاتي كتيــر

مش مهم

مش مهم بعد الوداعما عدش فاضل شيء مهممش مهم ما الحلم ضاعما كانش عندي غيره حلمكنتِ في حياتي كل شيءالحلم والنور والطريققلتِ الوداعالحلم ضاعوكل معنى في قلبي ضاعحتى الألم بقى مش مهممش مهم.. مش مهمقلبي اللي حبك وابتدىيرجع يآمن للزمانضيعتي منه الحلم دهأول ما قلبك باع وخانمات كل شيء جواه جميلوالفجر بان في عيونه ليلوالفرح بات أحزان وويلوالخوف بقى زي الأمان

نسيني الدنيا

نسيني الدنيانسيني العالمدوبني حبيبيوسبني اقولك احلي كلاملو الف الدنيالو الف العالممش ممكن زي غرامك انت الاقي غراملو اقولك اني بحبكالحب شوية عليكلو ثانية انا ببعد عنكبرجع مشتاق لعنيكضمني خليك ويايةدوبني ودوب في هوايةتعال نعيش اجمل ايامكان اجمل يوم في حياتييوم ماقابلتك ياحياتيماقدرتش اتحمل من غيرماافكر لحظةلقيتني بدوب في هواكخدتني من كل الناسعشت في اجمل احساسونسيت ياحبيبي الدنيا معاكآه ه ه هانا شايلك جوه عنيّهوالدنيا دي شاهده عليّهانا جنبك وبحبكمش ممكن اقدر انا يا حبيبي انساكبتمني العمر يطولوافضل احبك علي طولده انا ياما حلمت اكون وياكآه ه ه ه

0 comments:

Posting Komentar